Om Rideklubben Astrup

Om Rideklubben Astrup (RKA):

Rideklubben Astrup er et samlingspunkt for hestefolk i alle aldre og på alle niveauer. Klubben ønsker at fremme alle de gode ting, der er ved ridesporten, og samtidig skabe et socialt netværk for sine medlemmer med netop ridesporten som omdrejningspunkt.

RKA ønsker især at være vejviser for de børn og unge der lige er startet på deres eventyr som rytter og hesteansvarlig, samt deres forældre, der står bag dem. Det gør klubben bl.a. ved at arrangere ridestævner, som tilgodeser de nye og uerfarene på stævnepladserne.

Netop derfor har RKA meldt sig ud af Dansk Rideforbund og i stedet gået med i Sammenslutningen Nordjylland, der afholder stævner under deres eget regelsæt. - Hvis du vil læse mere om Sammenslutningen Nordjylland så klik her.

Rideklubben Astrup har ikke selv heste til udlån, dvs. der er ingen "skole-heste". Klubben kan derimod tilbyde førsteklasses faciliteter til træningen af egen hest eller lånehest. - Hvis du vil se og læse mere om klubbens faciliteter så klik her.

Foruden hjemmesiden her, kan der også følges med i Rideklubbens aktiviteter på klubbens facebook side.

- Vil du tjekke facebooksiden ud så klik her...