Opstart af arbejdsgruppe

Vil du være med på holdet..??

Vi vil gerne udvikle og skabe en større rideklub i Astrup, hvor fokus skal være på at “gå til hest” og alt, hvad det indebærer at lære og nyde omgangen med hestene og at gå til ridning.
Vi har i den seneste tid fået rigtig mange henvendelser angående ridning, så derfor har vi brug for flere, der kan hjælpe med opbygning af et sted, hvor dette kan lade sig gøre.

Vi søger 3-4 personer som ønsker at være med i en arbejdsgruppe til opstart og videreudvikling af dette projekt.

Du skal kunne bidrage med engagement, idéer og et stabilt fremadgående gear, der ernæres ved lysten til at gøre dette projekt til en realitet. Du skal være god til at arbejde i gruppe og selvfølgelig at samarbejde, samt have idéer til at skabe vækst og udvikling. Du må også meget gerne have erfaring med i bagagen omkring opstart af denne type projekter, men det er ikke et must.
Vi har super gode faciliteter og områder, som vi planlægger at udvide. Vi er en god grundlagt klub i vækst og med en stabil økonomi.

Vi mangler dig/jer, som har lyst til at komme med på rejsen, har hest i blodet og lyst til at dele din/ jeres passion for heste med de nye, der gerne vil have chancen for at blive introduceret til hesteverdenen.

I øjeblikket har vi ingen elev- eller partheste, men det er noget vi ønsker og søger. Måske er det dig, der har flair for det?

Lyder det som noget, du kan have lyst til at være en del af?

Ønsker du at høre mere eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til formand Louise Akselsen på tlf 2944 4993